un viatge sense mapes

cent cinquanta paraules

Posted in Tardor by Lourdes G. on 11 Octubre 2010

La previsió meteorològica és catastròfica. Alerta màxima de pluges a la costa, i la gent camina de pressa pel carrer agafant-se les faldilles, amb mans plenes de bosses de plàstic i pots de conserves per fer el dinar. La finestra mig oberta de l’habitació fa volar la cortina i espetega contra els marcs d’alumini. Les fulles caigudes d’una tardor arribada abans d’hora s’escolen per les portes dels edificis, i les botigues tenen mars de fulles seques de colors com a estores de benvinguda. Els núvols grisos amenacen, el vent precipita les coses, i els previsors duen paraigües a les mans. Els comentaris de veïns i coneguts quan topen al carrer són característics. Una dona li diu a l’altra, ‘corro perquè si m’enganxa la pluja em quedaré més encongida del que ja estic’. Jo ric mentre m’afanyo a arribar al forn i comprar dues baguettes. Tampoc vull que m’atrapi la pluja.

 

anonymous lives on a rainy day

Tagged with: , , , , ,

Deixa un comentari

